COMUNICAT | DAVANT LA SENTÈNCIA CONDEMNATÒRIA PEL JOVE VILAFRANQUÍ ADRIÁN SAS

COMUNICAT DE LA CUP DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS DAVANT LA SENTÈNCIA CONDEMNATÒRIA PEL JOVE VILAFRANQUÍ ADRIÁN SAS

Davant la sentència de l’Audiència de Barcelona que condemna al jove vilafranquí Adrián Sas a 3 anys, 6 mesos i 1 dia de presó, des de la CUP de Vilafranca del Penedès volem expressar que:

1. Mostrem el nostre suport i solidaritat a l’Adrián Sas, la seva família i amistats.
  2. Rebutgem qualsevol sentència condemnatòria i exigim l’absolució de l’Adrián Sas.
  3. Exigim explicacions i responsabilitats als partits polítics que governen a la Generalitat de Catalunya, Esquerra Republicana i Junts per Catalunya, i que s’havien compromès a retirar part de les acusacions de la Generalitat. Això finalment no es va complir, cosa que ha comportat que la sentència contra l’Adrián Sas sigui de tres anys i mig de presó.
  4. Apel·lem als Grups Municipals dels partits que formen part del govern de la Generalitat, ERC Vilafranca i Junts per Vilafranca, a demanar explicacions i exigir responsabilitats als seus respectius partits per haver trencat el compromís on el govern es retirava de dues de les tres acusacions contra el jove Adrián Sas.
  5. Exigim que l’Ajuntament de Vilafranca faci públic un posicionament institucional contra la sentència i de solidaritat i suport amb l’Adrián i la seva família.
  6. Exigim a l’estat espanyol i a la Generalitat de Catalunya que aturin la persecució i repressió contra totes aquelles persones i col·lectius que lluiten per defensar els drets fonamentals i aspiracions nacionals.
  7. Donem tot el suport a les mobilitzacions contra la sentència i encoratgem a tots els vilafranquins i vilafranquines a participar-hi activament.

Prou repressió contra l’independentisme!

Absolució Adrián Sas!

Candidatura d’Unitat Popular de Vilafranca del Penedès